Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Kasia - 26 maj 2014 15:30

Od czasu, kiedy przezylam moj drugi w zyciu porod (tzn. odkad znalazlam sie w pozycji, ze tak sie wyraze, rodzacej, a nie rodzonej) gratuluje zawsze mamom w dniu urodzin ich dzieci. Dziekuje rowniez mojej Mamie w dniu moich urodzin, za to, ze mnie urodzila.

Zauwazylam, ze robie to jako jedyna. Nie spodziewam sie tego oczywiscie od dzieci, lecz od doroslych, ktorzy co nieco wiedza o anatomii i cudzie/meczarni porodu.

Dzis przyszlo mi do glowy, ze moze wszyscy pozostali dziekuja za ten cud w Dniu Matki?


Mam nadzieje, ze tak!

Jesli nie, to prosze, zaniescie swoim Mamom kwiaty ode mnie:

 


Kolejny bukiet dedykuje wszystkim przybranym Mamom, miedzy innymi rowniez SOBIE!

Za najciezszy kawalek chleba na ziemi: polaczenie pielegniarki z nauczycielka i wozna, ktora za swoje calodobowe uslugi musi jeszcze doplacac:


 


Matki Mile! Pamietajcie, ze z pustego nawet Salomon nie naleje! Badzcie dla siebie dobre aby moc dzielic sie soba z innymi.

Ja jestem bylejaka w tej dziedzinie. Ale bedzie lepiej! Musi byc!

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Skapa flashcards