Direktlänk till inlägg 3 juni 2014

Flygfärdig...? Przygotowania do lotu...?

Av Kasia - 3 juni 2014 21:03

Svårast är det att säga NEJ till dem man älskar mest.

Najtrudniej jest powiedziec NIE ukochanej Osobie.

 

Sin Make.

Idag fick jag rycka in och leka chaffis så att M skulle få slippa. Jag KUNDE inte säga nej, fast jag var grymt trött.

Jag trodde seröst att han skulle tycka om mig mindre om jag sa NEJ.... Men skulle han?

Mezowi.
Bylam dzis przymusowym szoferem za piec dwunasta, zeby On nie musial. Mimo potwornego zmeczenia NIE nie przeszlo mi przez gardlo. Pomyslalam, ze mniej mnie bedzie wtedy lubil... Kobieto!!!!


Sitt älskade Barn.

När han kommer ur sängen för femte gången ikväll för att det är för ljust ute. Och jag behöver så DESPERAT att vara ensam en stund. Pusta ut. Vila. Smälta den fina, men lååånga dagen.

Lillgubben ber om en sista kort lek innan jag säger go'natt och stänger dörren. Men jag orkar inte. Jag vill sitta och skriva en stund. Vara med mina tankar, mig själv, dricka upp mitt te som är precis sådär lagom varmt så man precis inte bränner sig.

Jag säger nej och han svarar "dobrze", OK mamma. 5 år gammal.

Då vill jag liksom plocka ut mitt hjärta från bröstet och ge till honom, för han är så förståndig och snäll.

Vad har jag gjort för att förtjäna en sådan fin Son?

Ukochanemu Dziecku.

Ktore po raz piaty wstaje z lozka bo jest za widno. Nie moze dzis zasnac. A ja DESPERACKO potrzebuje pobyc troche sama. Odetchnac. opoczac. Przemyslec caly ten mily lecz dlugi dzien.
Dziecina prosi o ostatnia, krotka zabawe zanim zamkne za soba drzwi a ja nie mam sily. Chce wyjsc, pobyc chwile z moimi myslami, popisac, dopic herbate, ktora jest wlasnie teraz tak idealnie ciepla, przestala parzyc w jezyk.
Mowie, ze nie dam juz rady. A On mowi: dobrze mamo i lezy cichutko. Piecioletni Czlowiek.
W takiej chwili chce sie wyjac serce prosto z piersi i oddac na dloni, za te rozumnosc, za te Mala, WIELKA milosc.
Czym ja sobie zasluzylam na takie Dziecko???


Livet är en bergochdalbana.

Ibland är det mörka dalar. Ibland får man vingar...

Zycie jest jak kolejka gorska.

W jednej chwili czarna dolina a w drugiej uskrzydlenie...

 

Idag blev det ändå en dag med vinge.

Dzisiejszy dzien zaliczam bez watpienia do uskrzydlonych.

 

Han heter GABRIEL. Och är min.

Óto Gabriel. Jest moj.


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards