Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Kasia - 8 juni 2014 23:28

Helgen är over.

Kolejny weekend za nami.

Vilka tankar somnar du med inför en kommande arbetsvecka? Vilka tankar kommer du vakna med på måndagmorgon?

Z jakimi myslami rozpoczynasz kolejny tydzien pracy? Z jakimi myslami obudzisz sie w poniedzialek rano?

Helgen var för kort…! Weekend byl za krotki...!

 Bara orka till Midsommaren…! Niedlugo urlop!

I don’t like Mondays!!! Jag hatar måndagar… Nie cierpie poniedzialkow!

 

Hur ofta stämmer det? Att måndagen blir den sämsta dagen. Att allt går galet på morgonen?

Jak czesto to sie potwierdza? Ze poniedzialek, to podly dzien. Ze sam poniedzialkowy poranek wystarczy, zeby Cie wykonczyc?

 

Jag skulle kalla det en självuppfyllande profetia... Nazwalabym to samospelniajaca sie przepowiednia...

Tänk om man kan börja veckan annorlunda?! A co, jesli mozna inaczej?

Testa! Sprobuj!

 

Flytta fokus från helvetet utanför dig och rikta den mot dig själv. Przenies ta porcje energii, jaka wkladasz w nienawidzenie poniedzialku... na siebie samego/sama.

Ställ dig framför fönstret när du vaknat och säg: Zaraz po pbudzeniu stan przed lustrem i powiedz:

 

Jag är underbar. Jag är stolt över mig själv. Jag ska ha en fantastisk måndag!

Jestem w deche. Mam wiele powodow do dumy. Z tego poniedzialku tez bede dumny/a!

 

Om du märker någon skillnad, hör av dig till mig! Daj znac, jesli odczujesz jakas roznice!

Om inte, gör det ändå! :) Jesli nie, tez sie odezwij! :)

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Skapa flashcards