Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Kasia - 14 augusti 2014 11:17

Min mobil har blivit stulen i slutet av juli...

Minnet var fullproppat så back-upper hade inte fungerat på ett tag...

Jag börjar fatta att jag aldrig kommer få tillbaka mina semesterbilder.

Hoppas att mina antäckningar finns kvar i clouden. Men jag vet inte.

Jag får inte testa.

För min nya mobil är FÖRSENAD!
Ukradziono mi telefon pod koniec lipca...

Pamiec byla zaladowana pod sufit wiec kopie zapasowe nie byly robione od kilku tygodni...

Zaczyna do mnie docierac, ze nie zobacze juz nigdy moich wakacyjnych zdjec.

A co gorsza moich notatek, chyba, ze jakos cudownie zachowaly sie w Icloude. Ale to niepewne, nie wiem i nie moge tego sprawdzic, poniewaz moj nowy telefon sie SPOZNIA!!!!!

 

Till att börja med var det ganska skönt att inte behöva hålla något i handen hela tiden och kolla en hel massa uppdateringar. Men nu när vanliga livet börjar kicka in så är det gansa besvärligt.

Jag tror jag kommer att få utslag av obehaget snart.

Och av irritation.

För... hur kan man skicka en SMS-avisering till numret som har blivit anmält stulen? Medan jag väntar på ersättning!!!
Det är omöjligt att uppge avinummer på ett annat sätt än i brevform. Brevet skickades i tisdags... Det är torsdag idag. Antingen får jag uttslag eller så börjar jag SKRIKA!!!

Poczatkowo bez telefonu przyklejonego do dloni nieustannie bylo calkiem przyjemnie. Teraz, w dzien powszedni, kiedy gdzies trzeba zadzwonic, z kims sie umowic, dogadac, odnalezc numer, brak telefonu zaczyna powaznie doskwierac.

Chyba niedlugo dostane wysypki! Z niewygody.

I z irytacji!

Jak mozna smsowo awizowac przesylke na numer, ktory wczesniej - w tej smej telefonii - zostal zablokowany z powodu kradziezy telefonu? A ja czekam na nowy!!!!

Ustne podanie numeru awizo jest niemozliwe! Tylko droga pocztowa. List idzie od wtorku a dzis mamy czwartek!

Albo dostane wysypki albo bede KRZYCZEC!!!!!

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Skapa flashcards