Direktlänk till inlägg 26 augusti 2014

Friska vindar. / Idzie nowe.

Av Kasia - 26 augusti 2014 22:51

Att gå i terapi är en gåva.

Att gå i terapi är som att torktumlas på högsta varv.

Rena och smutsiga kläder ihop.

Linnen och fintvätt...

Vit, rött och svart... mycket svart!

Terapia jest darem.

Terapia jest tez suszarka bebnowa wlaczona na najwyzsze obroty.

Brudne z czystym.

Len z jedwabiem...

Biale, czerwone, czarna, zwlaszcza czarne! Wszystko razem!


Jag trodde en gång att jag hade KONTROLLEN. Över mig själv, mina val, över hur jag formade mitt liv...

Do niedawna zylam w przeswiedczeniu, ze to ja DECYDUJE. O sobie, o swoim zyciu; ze to jak dokonuje wyborow...


Men gång på gång visar det sig att jag är en PRODUKT av det som varit...

Att jag lever enligt gamla mönster.

Enligt samma överlevnadsstrategier som jag lärt mig som barn. Uppgraderade till en vuxen värld. Ohållbara i längden.

Raz za razem potwierdza sie jednak, ze jestem PRODUKTEM przeszlosci...

Ze zyje wedlug starych schematow.

Uzywam tych samych strategii przezycia, ktorych nauczylam sie w dziecinstwie. Naciagnietych do swiata doroslych.

Niedorzecznych juz dzis...


Just nu vet jag inte vad jag ska göra av denna insikt.

Hur jag ska gå vidare.

Hur våga prata med min egen starka röst.

Hur tysta ner de rösterna som rotat in sig i huvudet på mig utan att jag visste om det. Eller fick välja...

W tej chwili nie wiem jeszcze co zrobic z ta wiedza.

Co robic dalej.

Jak wydobyc z piersi MOJ WLASNY, silny glos.

Jak uciszyc glosy przeszlosci, ktore zakorzenily sie gleboko, bez mojej wiedzy. Bez pytania...


Idag kan jag välja.

Att gå vidare, eller iaf att stå kvar fast det är storm inombords.

Dzis jest wiedza, jest wybor.

Aby ruszyc naprzod, albo przynajmniej stac stabilnie tu gdzie jestem, mimo, ze wewnatrz wariuje sztorm!

 

Jag får hoppas på friska vindar som ruskar om de fortfarande gröna bladen.

Att nytt är på väg.

Det firar jag med att släppa in lite frisk luft till ZebraZone. Hoppas att ni gillar det lika mycket som jag :)

Zostaje mi zawsze nadzieja na wiatr zmian, zyciodajny, ktory potrzasnie zielonym nadal listowiem.

Na to, ze idzie nowe.

Celebruje i podkreslam to zmianami na ZebraZone. Mam nadzieje, ze Wam podoba sie tak, jak mi :)

Love and peace within!   




 
 
Ingen bild

koma

27 augusti 2014 21:05

Bardzo lubie Cie czytac,mi sie podoba.
Czasem tylko mi smutno,gdy Tobie jest ciezko,gdybym tylko mogla Ci pomoc,choc troche...
nadzieje zawsze trzeba miec,ja mam,duzo nadziej;-)

Kasia

27 augusti 2014 21:10

Ja tez cala jestem nadziana nadzieja!
Ja sie trzymam Kochanie, tylko cos mi sie zdaje, ze ta droga ktora ide musi sie odbyc troche w bolach, jesli ma cos dac.
Nie poddaje sie! Obiecuje :-*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Skapa flashcards