Alla inlägg den 6 september 2014

Av Kasia - 6 september 2014 20:59

Ja! Jag har lyckats lägga mig tidigt igår och jag ska gå till sängs strax igen :)

Jg har mediterat och gjort färskpressad juice imorse av nyplockade äpplen mm...

Yes! udalo mi sie wczoraj polozyc wczesnie. Teraz tez jestem w drodze do lozka :)

Medytowalam rano i zrobilam swiezy sok z (m.in.) jablek prosto z naszej jablonki...

inte bara till mig själv :)

nie tylko dla mnie :)


Jag har glömt min yogamatta hemma men jag har hämtad kraft genom en vild dans till denna låt:

Zapomnialam maty do yogi wiec doladowanie energii odbylo sie poprzez dziki taniec do piosenki:

i vita strumpor på en smutsig altan!!!

w bialych skarpetkach na brudnej altanie!!!


Nu sitter jag brevid en uppfyllt dröm. Ett hus fyllt med ljus...

Teraz siedze przy spelnionym marzeniu. Dom wypelniony swiatlem...

 

Tacksam...

Przepelniona wdziecznoscia...

 


Good night good people.

Dobranoc Dobrzy Ludzie.


Love and peace within!   

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards