Alla inlägg den 9 september 2014

Av Kasia - 9 september 2014 22:11

Imorgon ska jag vandra 25 km i skogen med packning, ENSAM. Fortsätter dagen efter och kommer hem på fredag.

Oom jag har tur och ork så bloggar jag lite från telefonen.


Så! Nu är det sagt! Håll tummarna att jag orkar, please.

 

Wybieram sie jutro na piesza wedrowke z plecakiem, 25 km przez las. I tak do piatku.

Przy pomyslnych wiatrach i zasiegu + odrobinie sily moze cos uda mi sie wyslac z telefonu :)

 

No tak! Napisane, wiec nie ma odwrotu! Trzymajcie za mnie kciuki, prosze!

 

Love and peace within!   


Av Kasia - 9 september 2014 12:48

Co robie, kiedy mam KONTAKT ze soba???
Pije duzo wody.
Chetniej wybieram spacer od autobusu.
Delektuje sie swiadomie smakiem, konsystencja jedzenia.
Jem tylko to, co mnie rzeczywiscie posila.
Mniej boje sie pajakow...
Lista jest nieskonczona!
Nie trac KONTAKTU!

***
Vad är det som händer när jag är i KONTAKT med mig skälv?
Jag drycker mer vatten.
Promenerar mer istället att ta bussen.
Njuter mer medvetet av matens smak och konsistens.
Jag äter det som verkligen ger mig näring.
Jag är mindre rädd för spindlar...
Listan tar aldrig slut!
Så ge inte upp KONTAKTEN!

Love and peace within! <3

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards