Direktlänk till inlägg 11 september 2014

Rätt ställe! Na swoim miejscu!

Av Kasia - 11 september 2014 21:31

Wczorajsza wedrowka, cale 30km, to jakies 40.000 krokow.
Wysilek nie z tej ziemi dla "nadpalonego" organizmu. Nawet dla zdrowego!
Z pakunkiem i z prowiantem na caly dzien.
Droga byla cudowna. Pogoda tez. Widoki warte wysilku.
Tylko popatrz!
***
Gårdagens vandring blev 30km, ca 40.000 steg. En stor ansträngning för en utbränd kropp! Även för en frisk.
Med packning och mat + vatten för hela dagen.
Men vilka vyer! Vilket väder! Det var värt varenda svettdroppe!
Kolla själv!

Pola, gigantyczna szachownica z zyznej ziemi. Niektore nadal zielone. Gdzie indziej zloca sie rzyska. To piekny krajobraz tej czesci Szwecji, ktory bardzo przypadl mi do serca.

Tu wszystko jest jakby na swoim miejscu. Ja czuje, ze jestem na swoim miejscu. Jak w domu.
Otwarta przestrzen, swiatlo, a w lasach zielono, omszale kamienie kusza, zeby na nich przysiasc.
Ale ja ide dalej, zaczarowana szelestem lisci w koronach drzew, kamieniami postekujacymi pod ciezarem moich butow.
Tutaj nazwyrazniej jest moje srodowisko naturalne. Dowod? Bardzo prosze! Obraz ponizej:
***
Ja, åkrar och skog. Grönt och gult, ibland grått och brunt. Vackra Sörmland!
Det känns liksom rätt. Liksom hemma, när jag kan vila ögonen på en överväldigande-stor jordplätt. På de mossiga stenarna i skogen. Och höra gruset knastra under kängorna. Vinden susa i de förtfatande gröna bladen.
Jag passar helt enkelt bättre här än med palmer, pool och färglada drinkar.
Det ÄR rätt ställe och beviset finns nedan:

 

[Bild]

Love and peace within!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards