Direktlänk till inlägg 7 januari 2015

Aj! Albert...

Av Kasia - 7 januari 2015 12:51

Przypomniało mi się dziś jedno zdanie.... Einstein powiedział, więc mądre.

Do tego takie proste i oczywiste. A tak łatwo w całym swoim łakomstwie na dramatyzm o tym zapomnieć.

Czuję się więc jak bym weszła w szklaną ścianę.

Niby nie widać, a boli!


"Szaleństwem jest postępowac ciągle tak samo i spodziewać się innych rezultatów."


A teraz zostawiam Was na pastwę Waszych własnych myśli i idę spóźniona, acz (jeszcze!) nie zestresowana do pracy! :)



(pic. of Albert Einsein stolen from internet)


Jag kom att tänka på en klok mening idag. Einstein sa det, så det måste vara klokt.

Och inte bara det. Det är även såååå enkelt och självklart. Och dessto lättare att glömma bort det i hela sin strävan efter dramatik och "vad det är synd om mig"-tänkande.

Så just nu känns det som om jag gick in i en glasvägg.

Syntes inte men ack så ont det gör (och så pinnsamt ;)!


"Galenskap: att göra samma sak om och om igen och vänta sig olika resultat."


Jag lämnar er nu med era egna tankar om detta och går, något sen men inte (än!) stressad av det, till jobbet! :)



Love and peace within!    

 
 
Ingen bild

Maryla

7 januari 2015 20:42

Nie jest łatwo nie popełniać błędów, wielka odwaga jest sie publicznie do nich przyznać. Pozbyć sie uczucia wstydu, uczucia niepowodzenia, narazić sie na komentarze o rożnym charakterze. Zawsze można odbić sie od dna i na nowo zmierzyć sie z życiem. Tylko w inny sposób. Nauczyć sie mowić "nie, ja nie chce", " ja mam inne zdanie". Nauczyć sie łapać szczęście. Dla mnie szczęściem jest kromka chleba która przypomina dzieciństwo, ułamek sekundy w trakcie yogi kiedy wszystko w jednej chwili sie zgadza, ciało i dusza jest całością i jednością. Szczęściem jest mały ogródek z lawenda i nasturcja, stare meble które odżyły po troskliwej odnowie. Szczęściem są małe, codzienne rzeczy i zdarzenia. Dla mnie to wystarcza.

Kasia

10 januari 2015 16:09

Marylko!!!
"Brawo, wygrała Pani termos z kawą!" ....w konkursie na definicję szczęścia :)))))
Bardzo mi się podoba to "dla mnie to wystarcza".
I bardzo mi się też podoba "bezwstydne" życie. Jest niczym NIE OGRANICZONE.
I lawende też uwieliam. I kwiaty i ten cudowny aromat. To była pierwsza roślina, którą zasadziłam po wykaraskaniu się z tego najgorszego okresu. Teraz pali się obok mnie świeca lawendowa :)
Wybacz ten potok słów, dawno nie pisałam, więc ciśnienie jest, no i do tego jeszcze to mołdawskie czerwone wino...
Miłego sobotniego wieczoru :)

 
Ingen bild

Mango

14 januari 2015 22:53

No mial racje, jak nie mozna rozwiazac problemu przy wielokrotnych probach, to trzeba podejsc do rozwiazania z zupelnie innej strony. Pytanie ile razy mozna probowac rozwiazac zadanie zanim sie czlowiek zorientuje, ze potrzeba innej metody. No i nastepne pytanie jak wpasc na ta metode, ktora rozwiaze problem ? A tak na marginesie , to wlasciwie komu on pokazal jezyk, musial byc bardzo jak to sie mowi wnerwiony na kogos , ha ! Pozdrawiam :)

Kasia

15 januari 2015 16:02

Powiem tak enigmatycznie i w przenośni, mąż jak raz mnie widział cofającą samochodem na długim podjeździe powiedział potem: Wiesz, czasem łatwiej jest podjechać kawałek do przodu i wyprostować jak już zaczynasz wjężdżać w krzaki....
Inna perspektywa, inna metoda, rozluźnienie... :)
A nowe pomyśly na rozwiązania najlepiej przychodzą podczas medytacji! Tylko trzeba je koniecznie natychmiast zapisać, bo umykają.
Uściski! :)

On chyba nie był wnerwiony, wyobrażam sobie, że był ekscentryczny i miał opinie ludzi w nosie :) ...bo mądry był! Pa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards