Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Kasia - 20 januari 2015 08:08

Kocioł nad paleniskiem. Gotuje się przepełniony ciekawymi zdarzeniami tydzień.

Ekscytujące, ale bożesztymój, jaka jestem nakręcona. Do granic wytrzymałości. Dosłownie.

Beznadziejnym starym zwyczajem próbuję magazynować wszystko w głowie, choć do pomocy mam i kalendarz i przypomnienia w telefonie.

Terminy spotkań w szkołach przed zbliżającym się wyborem zerówki dla G, jego jutrzejsze urodziny. Moje zajęcia, praca, spotkania i wizyta mojej Chrześnicy (vel Kruszynki <3) z Warszawy, wspólne przedsięwzięcia, przeżycia, rozmowy, niezliczonej już kubki wypitej herbaty... :)

Mimo, że wszystko, ...no prawie wszystko, co zaplanowane jest na ten tydzień jest miłe i WIELKIE, obudziłam się dziś rano z wrażeniem, że głowa mi pęknie na tysiąc kawałków jeśli nie zatrzymam pogoni myśli, jeśli nie zakotwicze się gdzieś.

Po któtkiej medytacji z oddychaniem i spacerze do przedszkola mogę z radością i dumą oznajmić, że...

Det är en såååå bizi vecka.

Det mesta som sker är JÄTTEROLIGT men dear lord vad speedad jag är.

Dummt nog forsöker jag att hålla allt som ska hända i huvudet. Fast jag har en allmanacka och påminnelser i mobilen.

Det är skolbesök inför skolval för G. Det är hans föelsedag imorgon. Det är mina aktiviteter och jobb och möten och det är besök av min fina Guddotter från Warszawa.

Jag vaknade imorse med en känsla av att huvudet skulle sprängas om jag inte låter tankarna att skingra sig.

Andningsmeditation och en kort promenad till dagis senare kan jag med stolthet och glädje meddela att...


I AM ENGAGED! NAWIĄZAŁAM ŚCISŁY ZWIĄZEK!

...with the MOMENT!!! ....z OBECNĄ CHWILĄ!!!


To jedyny sposób na sensowne i pełne przeżycie tego tygodnia. Całego życia nawet...

Zaangarzowanie się w chwilę obecną, nie tylko "uczynkiem", ale i MYŚLĄ.

Det är det enda sättet att överleva denna vecka. Hela livet kanske....

Det är att hänge sig åt stunden och se till att även tanken STANNAR där.


Love and peace within!   

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Skapa flashcards