Direktlänk till inlägg 11 februari 2015

Taka myśl filozoficzna.... En sådan tanke dök upp...

Av Kasia - 11 februari 2015 16:18

Wierna(!) Czytelniczka przypomniała mi kilka dni temu słowa Mistrza Eckharta Tolle:

Życie jest tancerzem, a ty jesteś TAŃCEM. ("Life is the dancer and you are the dance.")


Co o tym sądzicie? Tyle sie mówiło, odkąd pamiętam, o tym, że każdy z nas jest kowalem swojego losu, że trzeba brać los w swoje ręce. A tu nagle ktoś mówi, że jesteśmy TAŃCEM, który wytańczy życie.

Nie sprawcą, a rezultatem.

 

Może swój los trzeba brać w objęcia i płynnie poddawać się ruchom wszechwiedzącego tancerza...?

 

Tylko tak mi się pomyślało...

 

En av mina trogna läsare påminde mig nyligen om Eckhart Tolles spännande ord:

Livet är dansaren, du är dansen. ("Life is the dancer and you are the dance.")

Vad tror ni om det? Det har länge sagts att var och en är sin egen lyckas smed, att man sover som man bäddat etc, och nu plötsligt säger någon att vi är livets DANS.

Inte dansaren själv ens, men dess dans.

 

Ska man då luta sig tillbaka omfamnade i livets dans och förlita oss på att den perfekta partnern inte tappar oss på vägen?

 

Undrar bara....

 

 

Love and peace within!   

 
 
Ingen bild

Maryla

15 februari 2015 11:18

Wlasciwie to nikt nie wie tak naprawde i z pewnoscia jak z tym zyciem jest. Kto jest jego kowalem, kto jest tancem a kto tancerzem. Ja tez nie wiem. Z biegiem lat zmieniam zdanie na ten temat. Jedyne co wiem to jest to,ze ja sobie jestem najblizsza. Nie bez powodu dostajemy w samolocie informacje co nalezy robic w wypadku niebezpieczenstwa. Maske tlenowa najpierw sobie,potem dzieciom. Nauczylam sie polegac tylko na samej sobie, sama siebie nigdy nie zawiode.

Kasia

17 februari 2015 21:48

Przyznaj, czy czytałas ten: http://zebrazone.bloggplatsen.se/2014/03/26/10622722-love-thyself/
wpis? Jest po angielsku i chwilowo nie mogę znaleźć tłumaczenia, które pamiętam, że zrobiłam, ale ale....

Piatka! :)

 
Ingen bild

Mango

16 februari 2015 23:50

Witaj! To nie bylo takie proste to odwrocic. Ale jezeli pomyslisz, ze kazdy z nas moze nadac zyciu tempo to zycie "tanczy" wedlug takiego taktu tanca jaki mu zaproponujesz , raz idzie w takt poloneza, a raz mazurka , a innym razem cza-cza ... I co Ty na to ? Zycie musi sie dopasowac do Twoich regul , ha !

Kasia

17 februari 2015 21:29

Podoba mi się!
Cały czas testuję i próbuje zrozumieć moje miejsce w moim własnym życiu. Mój udział w tym, co się dzieje, w sile sprawczej.
Ja jestem skłonna do współpracy z życiem... :)

 
Ingen bild

Maryla

18 februari 2015 15:51

Nie czytalam przedtem ale przeczytalam przed chwila. Interesujace. Zbieg okolicznosci? Przypadek?

Kasia

18 februari 2015 17:04

Nie ma przypadkow. Jest za to madrosc uniwersalna, ktora jak widac obie posiadamy :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards