Direktlänk till inlägg 23 mars 2015

Jak na dłoni...

Av Kasia - 23 mars 2015 21:24

Ta sama dłoń.

Potrafi pogładzić, i skarcić.

Wytknąć palcem, pogrozić. Albo ofiarować coś, jak... na dłoni.

Potrafi odtrącić i przygarnąć.

Wyciągnięta lub zwinięta w pięść.


Potencjał i prodyspozycje do obu są w każdym z nas takie same.


Spoglądaj częściej na swoje dłonie. Na mowę Twojego ciała.

Jesteś raczej na TAK, czy zawsze na NIE?


Jak Ty właściwie żyjesz? Wiesz?


Jeśli chcesz posłuchać do poduszki, kliknij tutaj.

Love and peace within!   

 
 
Ingen bild

Maryla

25 mars 2015 18:27

Kiedys dlonie byly moja fascynacja,zwlaszcza meskie. Jak wiele innych rzeczy juz mi to przeszlo. Ale za to czasami ogladam moje wlasne. Jak bardzo sie zmienily. Kiedys takie gladkie i bez jednej plamki,z bardzo zadbanymi paznokciami dzisiaj przypominaja dlonie mojej mamy. Cale w piegach,bliznach på oparzenich doznanych w piekarniku kiedy to wkladalam reke az po lokec zeby sprawdzic czy kurczak juz gotowy albo czy ciasto upieczone. Glupia ja.Paznokcie krotkie i nierowne,pekaja i zrobily sie jakby troche pofaldowane. Nie zal mi.Na moich dloniach jest wypisana mapa mojego zycia. Lubie je.

Kasia

29 mars 2015 22:37

Marylko, znów biję Ci brawo, chylę czoła za mądre słowa, podziwiam i dziękuję za podzielenie się.
Tylko pamiętaj, na ZebraZone zabronione jest mówienie "głupia ja" ;))))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Ovido - Quiz & Flashcards