Alla inlägg under juni 2015

Av Kasia - 4 juni 2015 13:56

W kraju długi weekend. Długie korki nad morze.

Każdy ucieka gdzie może, jak może, od codzienności.


Chyba. Takie odnoszę wrażenie.


A ja zatopiona w codzienności. Zagrzebana w niedokończonych sprawach, pomysłach, myślach.


Już trzeci rok z rzędu mam szansę i możliwość upajania się zapachem kwitnącego bzu. Jest wszędzie.

 

Czuć go wszędzie.

 

Jak ostatni wariat chodzę ulicami, zatrzymuję się co krok i wciskam nos w liliowe kule. 

Włażą wtedy na mnie ślimaki. Zabieram je na bezpłatną przejażdzkę na kolejny krzak.

Znoszę do domu bukiety i cieszę się.

 

Trzeci już rok pracuję, w pocie czoła nad zreperowaniem siebie. Wykonuję niewidoczną gołym okiem katorżniczą pracę.

Ostatnio zdarzają mi się chwile, kiedy myślę, że teraz to ja dopiero zwariuję, że już wystarczy!


Tutaj wreszcie słońce, wreszcie 17 stopni w cieniu, na słońcu może i ze 22!

A ja jak na złość tęsknię za szelestem deszczu. Za rytmicznym, uspokajającym dudnieniem o dach, szyby, kaptur wiatrówki. Na szczęście #spotify ma nawet deszcz.

Słucham:

Działa!

Uspokaja.


Mam nadzieję, że Was odopoczywających uspokaja ten krajobraz, który wybraliście na długi weekend.

I że deszczu będziecie słuchać tylko "z taśmy" :)


Love and peace within!   


Av Kasia - 1 juni 2015 21:10

Dziękuję tym z Was, które poświęciły swój czas w weekend i odpowiedziały na moje żebracze błagania o connection :)

Dziękuję za Wasze słowa, za myśli, za szczerość.

Odpowiem oczywiście na każdy komentarz osobno.


A teraz chciałam udokumentować przebieg losowania:

 

i jego wynik:

 

Gratuluję Wam dziewczyny, za kilka dni będziecie trzymały w dłoniach maleńki kawałek pasiastego drewna naładowany ludzką wdzięcznościa, radością i dobrą energią!, i jeszcze raz dziękuję za obecność :)

Dalsze instrukcje w komentarzach do Was!


A dla niewygranych nagroda pocieszenia i oznaka mojej niegasnącej wdzięczności za obecność:

 

Love and peace within!   

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Skapa flashcards