Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av Kasia - 9 oktober 2015 14:17

Co to za dziwny czas. Mam w zanadrzu kilka nieskonczonych myśli, wpisów, pomysłow. Nie mogę ich dociągnąć do mety jakoś.


Ale tym dzisiejszym musze się podzielić, dla dobra ludzkości :)


Jesień idzie na poważnie. Ludzie się boją. Łapią za głowę. Przypominają sobie nagle, jak to źle im ZWYKLE JEST JESIENIĄ.

 

A ja powiem tak: skoro już poświęcamy jesieni tyle energii zanim dobrze się tu jeszcze nie rozgościła, to może warto tę energię skanalizować w przygotowania bardziej konstruktywne?

 

Można sie na ten przykłąd zastanowić, co mnie tak bardzo w jesieni męczy. Co mi najbardziej doskwiera?

Bo może tę dziurę da się jakoś załatać?

Może można jesień oswoić a nawet zaprzyjaźnić się z nią. Zamiast trwogi w oczach pozwolić się napełnić pięknymi kolorami, szelestem liści, jesiennymi przysmakami?

  


Ja późną szwedzką jesienią cierpię strasznie z powodu braku kolorów i światła. W tym sezonie zaopatrzyłam się w magiczny naszyjnik w #lindasmycken, który pomoże mi przetrwać aż do wiosny!

 

A światło? Cóż, postanawiam skoncentrowac się na tym, żeby być dobrze widoczną - refleksy, i umilać sobie zimne dni radosnymi okryciami z przesłaniem. Nabytek tego sezonu, również z lindasmycken:

 

Bo to my i nasz sposób myślenia zakładają filtr na obiektyw przez który oglądamy świat. Bez względu na porę roku.


Spokojnego jesiennego weekendu Wszystkim!   


p.s A jak Ty radzisz sobie w jesiennej niedoli? Podziel się w komentarzach poniżej lub na fejsbuku :)

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Skapa flashcards