Direktlänk till inlägg 25 november 2015

Jak się nie da drzwiami, trzeba znaleźć okno...

Av Kasia - 25 november 2015 14:12

Stoję na rozdrożu.

Znowu.

Czas decyzji.

Czas wykraczania poza granice strefy komfortu. Śmieszne, bo w tej obecnej strefie niby-komfortu trudno mówić o wygodzie.

Już na samym poczatku słyszałam, że ta droga będzie wyboista.

I jest.


Dlatego mało jest teraz spokoju ducha na pisanie. Na dzielenie się.

Do tego to powracające falami uczucie, że NIE WIEM NIC. 


Do tego nowa fala bólów głowy i słaby kontakt z naprężonym jak struna ciałem.

Na szczęście jest Yoga, do której zawsze można wrócić. Rozwinąć matę i rozpocząć tam, gdzie się poprzednim razem skończyło...


Bo nie jest źle. Jest cholernie dobrze. Tylko ja chcę to CZUĆ, chcę być w tym OBECNA tak bez wysiłku, naturalnie, łagodnie.


Cóż. Nadal się uczę....


Jak się nie da drzwiami, trzeba znaleźć okno...

 


  


 
 
Ingen bild

Koma

25 november 2015 15:51

Wlasnie ja jutro bede skakać oknem,bo drzwiami boje sie wyjsć;-)

Kasia

25 november 2015 16:07

Błagam Cię zjedź po rynnie, ok? :-*

 
Ingen bild

Maryla

26 november 2015 21:26

Wspominam szybko moje rozdroża. Cieżko było. Dużo wahań, ze nie jest tak zle, ze czasami jest nawet bardzo dobrze, ze po co to wszystko, lepiej może będzie ale kto to wie? Takie wahadło miedzy nadzieja a rozpacza. Teraz z perspektywy czasu, nic nie żałuje. To były dobre decyzje. Tobie tez sie ułoży.

Kasia

26 november 2015 21:49

Dzięki Marylko, wiesz, że walczę. Jeszcze mnie nie opuściła nadzieja ani duch walki. Czuję codziennie smak i nadziei, i wiary w siebie ale i brak sensu, wątpliwość w moją własną siłę. Jestem świadoma, że jeśli to pierwsze przewyższa to drugie, to już jest jakiś punkt zaczepienia, jakaś nadzieja. I że warto się nie poddawać :)
Uściski :-*

 
Ingen bild

Maryla

26 november 2015 21:58

Dasz radę niezależnie jaka decyzje podejmiesz. Wiem to. Ty zreszta tez. Usciski

Kasia

26 november 2015 22:38

Dzięki Droga Moja. Dobrej nocy :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frågor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Skapa flashcards