Direktlänk till inlägg 11 maj 2016

Sukces

Av Kasia - 11 maj 2016 15:54

Kilka przemyśleń na temat rozwoju, postępu i tak zwanego sukcesu na polu osobistym.


Ciekawi mnie, jak mierzycie sukces? Co jest dla Was powodem do dumy (to u siebie) i podziwu (to u innych).

Czy satysfakcja i tak zwane poczucie spełnienia w życiu, czy to są wyznaczniki sukcesu osobistego?

Czy może mierzy się go liczbą fakultetów, stanowiskiem w pracy czy też wysokością pensji?

A może sukcesem jest szacunek w oczach innych?

A może to autorytet i uznanie w oczach specjalistów w tej samej dziedzinie są jego wyznacznikiem?


Warto się nad tym zasatnowić analizując swoje osiągnięcia, porównując się z innymi. A zwłaszcza planując kolejny krok w karierze tylko dlatego, że inni być może to robią.


To, co jest dobre dla Beatki z działu marketingu nie musi być dobre dla mnie, lub dla Ciebie.

Ty być może potrzebujesz spędzić więcej czasu z rodziną i tak szukać spełnienia.

Ja może potrzebuję się przekwalifikować, zmienić zupełnie tor. Zacząć od początku.


Uważam, że w takiej sytuacji nawet coś, co wygląda jak cofanie się, jak krok wstecz, TEŻ JEST POSTĘPEM!

Nie dla kogoś innego, ale dla mnie lub dla Ciebie.

Co robią i myślą inni, to już zupełnie inna bajka. Zupełnie inny cyrk i inne małpy.


To trochę podobnie jak z odpoczynkiem. Jak z tym siedzeniem z założonymi rękoma, lub wyciągniętymi nogami...

     

Dla mnie taki czas, to słodkie NI C N I E R O B I E N I E , to inwestycja w moją kondycję, moją siłę, kiedy już wstanę, i zrobię pierwszy krok...

W mi tylko znanym kierunku....

Więcej podobnych zdjęć na Instagramie pod nazwą zebrazone_by_kasia.


p.s Pamiętasz?! Daj sobie spokój. :-*

 
 
Ingen bild

maryla

13 maj 2016 10:39

Droga Kasiu,gdybys zadala mi takie pytanie powiedzmy 10 lat temu to odpowiedz bylaby nastepujaca "dostalam awans,rozwijam sie zawodowo,lepiej zarabiam,stac mnie na lepsze zycie,podroze,mam lepsza sytuacje materialna". Tak bylo.A dzisiaj jak jest? Zupelnie inaczej oczywiscie. Sukcesem jest moj rozwoj wewnetrzny,inne spojrzenie na swiat,rzeczy materialne no i sama siebie. Sukcesem jest odnalezienie samej siebie,dojrzalosc jako kobieta i czlowiek w perspektywie do zycia ktore mnie otacza i w ktorym biore aktywny udzial. Sukcesem sa tez moje plany na przyszlosc, jak np. zrobienie prawa jazdy i napisanie ksiazki. Chyba wystarczy co??? Usciski

Kasia

17 maj 2016 14:00

Wspaniałe plany Marylko! Trzymam za Ciebie kciuki :)
Zastanawiam się, czy to my się zmieniamy, z wiekiem i doświadczeniami, czy to świat daje możliwość głębszego spoglądania w siebie, myśli egzystencjalne i delektowanie się życiem.
Myślałaś kiedyś o tym, że wbrew pozorom, wycofanie się z wyścigu szczurów jest luksusem. Oznacza, że standard życia pozwala nam na to.
Pa!

 
Ingen bild

Ewelina

15 maj 2016 16:34

Te rozważania idealnie wpisują się w moją sytuację :-) Właśnie się zastanawiam czy to do czego tak zawzięcie dążę jest MOIM celem czy celem, który sobie przysposobiłam żeby spełnić społeczne wymagania. Bardzo trudno to czasem odróżnić :-(.

Kasia

17 maj 2016 14:30

Może pomoże Ci refleksja nad tym, czy będziesz szczęśliwsza, gdy już ten cel osiągniesz?
Łatwo można nabrać siebie samego myśląc: owszem, będę szczęśliwsza, gdy zaakceptuje mnie społeczeństwo, może przyklaśnie, poklepie po ramieniu, odznaczy jakimś tytułem...
To jak oddzielanie ego od najskrytszych marzeń...
Powodzenia! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kasia - 7 juli 2016 16:09


Widzę, że ciągle jeszcze jest sporo osób, które zaglądają tutaj :) Bardzo mi miło <3   Przypominam jednak, że nowe wpisy pojawiają się od ponad miesiąca pod innym adresem: www.blog.zebrazone....

Av Kasia - 3 juni 2016 17:54

Dzisiejszy wpis z nowej platformy bloga ZebraZone: www.blog.zebrazone.seDla tych, którzy jeszcze nie przyzwyczaili się do nowego adresu :)Bardzo ciężko pracowałam przez ostatnie tygodnie. Za ciężko.Tak ciężko, ...

Av Kasia - 1 juni 2016 12:00


Drodzy Kochani! Czas ruszać dalej. Czas wyjść poza granice strefy komfortu.   ZebraZone trzyma mnie w pionie. W głębi mojego najmiętszego serca wiem, że jest nas więcej, tych, którym utrzymywanie pion...

Av Kasia - 31 maj 2016 22:06

To mój przedostatni tekst na tej stronie.   Czterysta dziewięćdziesiąty czwarty. Ponad dwa lata karmienia tego wyrostka własną krwią, siłą. Wiarą. Że coś z niego wyrośnie. Że p...

Av Kasia - 26 maj 2016 08:55

Za chwilę wychodzę do pracy. W deszcz. To nic. To mi nie przeszkadza. Tylko brak czasu trochę naciska a tu ważny temat do poruszenia!   Czuję się w obowiązku ostrzec Państwa przed niebezpieczeństwem ...

Presentation


Embracing the NOW, Zebra-style.

Links

Ask Kasia

16 besvarade frĺgor

Latest Posts

Categories

Archive

Guest Book

Calendar

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Search

Statistics


Skapa flashcards